SRBIJA / DJB: SAŠA RADULOVIĆ DOBIO TREĆI PUT PINK NA SUDU / AUTOR: BETA


14.02.2020
Pokret Dosta je bilo (DJB) saopštio je da je Viši sud u Beogradu presudio da Televizija Pink plati 90.000 dinara, sa kamatama i sudskim troškovima, njegovom predsedniku Saši Raduloviću zbog povrede ugleda i časti.

Kako su naveli, to je treća presuda koju je on dobio protiv te medijske kuće.

Kako se navodi u saopštenju, predmet spora bila je tvrdnja izneta u tekstu od 20. marta 2017. godine pod naslovom "Evo ko je kandidat za predsednika: Radulović ojadio gradane Srbije za 49 miliona".

"Sud je konstatovao da TV Pink nije proverio poreklo, tačnost, potpunost i istinitost informacija pre objavljivanja i presudio da nije smeo objavljivati neproverene tvrdnje za koje je na sudu utvrdjeno da su neistinite", navodi se u saopštenju.

DJB je ocenio da je ta televizija iznosila neistinite optužbe na račun Radulovića u jeku predizborne kampanje da bi ga diskreditovala u očima glasača, iako je sud utvrdio da on kao stečajni upravnik nije dobio 495 mesečnih novčanih naknada od 49 miliona dinara i da nije tačno da je sklapao ugovore o knjigovodstvenim poslovima sam sa sobom.

Taj pokret je ocenio da politička šteta koja je naneta DJB daleko prevazilazi iznos odštete koju presudjuje sud i da se takve stvari ne bi ponavljale ako bi sud medije koji namerno plasiraju neistine kažnjavao adekvatno.

Ovakva sudska praksa je direktan podsticaj za nastavak zloupotrebe medija u obračunu vlasti s opozicijom, dodaje se u saopštenju.

Kako su naveli, to je treća presuda koju je on dobio protiv te medijske kuće.

Kako se navodi u saopštenju, predmet spora bila je tvrdnja izneta u tekstu od 20. marta 2017. godine pod naslovom "Evo ko je kandidat za predsednika: Radulović ojadio gradane Srbije za 49 miliona".

"Sud je konstatovao da TV Pink nije proverio poreklo, tačnost, potpunost i istinitost informacija pre objavljivanja i presudio da nije smeo objavljivati neproverene tvrdnje za koje je na sudu utvrdjeno da su neistinite", navodi se u saopštenju.

DJB je ocenio da je ta televizija iznosila neistinite optužbe na račun Radulovića u jeku predizborne kampanje da bi ga diskreditovala u očima glasača, iako je sud utvrdio da on kao stečajni upravnik nije dobio 495 mesečnih novčanih naknada od 49 miliona dinara i da nije tačno da je sklapao ugovore o knjigovodstvenim poslovima sam sa sobom.

Taj pokret je ocenio da politička šteta koja je naneta DJB daleko prevazilazi iznos odštete koju presudjuje sud i da se takve stvari ne bi ponavljale ako bi sud medije koji namerno plasiraju neistine kažnjavao adekvatno.

Ovakva sudska praksa je direktan podsticaj za nastavak zloupotrebe medija u obračunu vlasti s opozicijom, dodaje se u saopštenju.

 

14.02.2020 · SAŠA_RADULOVIĆ_DOBIO_TREĆI_PUT_PINK_NA_SUDU